Υποστήριξη

Υποστήριξη

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Η εγκατάσταση εφαρμογών για τη δική σας υποστήριξη διασφαλίζει ότι έχετε τα κατάλληλα εργαλεία για να εργαστείτε αποτελεσματικά και χωρίς προβλήματα.
(Windows)
(MacOS)
(Windows)
(MacOS)
Πως δουλέυουμε

Είμαστε η πιο αξιόπιστη εταιρία.

Support μέσω internet. Άμεση και γρήγορη επισκόπιση/λύση του πρόβληματος, άμεση αποστολή ή λήψη αρχείων. ΔΩΡΕΑΝ για τους κατόχους ετήσιας σύμβασης. Άμεση παρουσίαση ή εκπαίδευση προγράμματος. Δυνατότητα βοήθειας σε θέματα windows, drivers, δίκτυο κλπ.

 

Τώρα το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της ΔΟΜΗΣ μπορεί να είναι αμέσως κοντά σας (κυριολεκτικά στον υπολογιστή σας) σαν να ήταν οι τεχνικοί μας στο γραφείο σας, όπου και αν είστε αρκεί να έχετε Internet (κατά προτίμηση DSL). Με ειδική εφαρμογή το οποίο διανέμεται δωρεάν στους πελάτες μας (είτε από το site μας είτε ενσωματωμένο στις νέες εκδόσεις των προγραμμάτων μας) έχετε την δυνατότητα με ένα πλήκτρο να “συνδεθείτε” με τους τεχνικούς μας, όταν η τηλεφωνική συνομιλία δεν επαρκεί (πχ δεν έχετε ακόμα αρκετές γνώσεις χειρισμού του προγράμματος ή των λειτουργιών των windows κλπ) ώστε να κάνει εκείνος από το γραφείο του όλους τους απαραίτητους χειρισμούς στον υπολογιστή σας για κάθε ανάγκη υποστήριξης που έχετε.

 Με τον τρόπο αυτό ο τεχνικός μας είναι μαζί σας σαν να έκανε κανονική επίσκεψη στο γραφείο σας. Οι λειτουργίες που μας δίνει αυτή η νέα μορφή επικοινωνίας, οι δυνατότητες βοήθειας που αποκτάτε με αυτόν τον τρόπο αυξάνονται εντυπωσιακά χωρίς να σας προσθέτουν κανένα νέο κόστος.

Πώς γίνεται αυτό;

Σε όλα μας τα προγράμματα έχει προστεθεί μια νέα επιλογή (αν και μπορείτε να πάρετε την εφαρμογή υποστήριξης από το site μας).
Την ώρα που επικοινωνείτε με τεχνικό υποστήριξης της εταιρίας μας (και εφόσον στον υπολογιστή σας έχετε Internet) αν κρίνει (και αν συμφωνήσετε) μπορεί να “συνδεθεί” στον υπολογιστή σας και να τον χειριστεί, προσωρινά, για να κάνει εκείνος γρήγορα τις απαραίτητες ενέργειες. Κατά την διάρκεια της επικοινωνίας αυτής μπορεί να σας “κατεβάσει” ένα update, να πάρει ένα backup, να εγκαταστήσει μια νέα έκδοση, να ελέγξει ένα φορολογικό μηχανισμό, να σας δείξει μια λειτουργία του προγράμματος που δεν γνωρίζετε, να κάνει ρυθμίσεις στα δικά σας windows, να ελέγξει ένα εκτυπωτή σας, ακόμα και να σας παρουσιάσει μια εφαρμογή μας και γενικά να κάνει κάθε τι έχοντας ταυτόχρονα διαθέσιμο και τον υπολογιστή σας και τα δικά του εργαλεία.
Το μόνο που έχετε να κάνετε εσείς είναι κλικ στην επιλογή του προγράμματός σας “Υποστήριξη μέσω Internet” και να πείτε στον τεχνικό μας το νούμερο του ID (π.χ. 7654213) το οποίο παράγεται εκείνη την στιγμή όπως βλέπετε στην παρακάτω οθόνη. Η σύνδεση αυτή με τον τεχνικό μας είναι κρυπτογραφημένη και απόλυτα ασφαλής. Παράλληλα παραμένουν σε ισχύ όλες οι υπάρχουσες μορφές τεχνικής υποστήριξης, αλλά σκεφθείτε για παράδειγμα την χρονοβόρα διαδικασία αποστολής Backup ή όταν ο τεχνικός μας σας ζητά πληροφορίες για τον υπολογιστή σας που δεν γνωρίζετε.

Έτοιμοι να ξεκινήσουμε;